Καλή σας ημέρα! Καθόλου άσχημη η χθεσινή μου ημέρα όπου με 3 στα 7, πρόσθεσα τα απαραίτητα ευρώ στο ταμείο μου!

Τι να κάνουμε? Εμείς οι… τζογαδόροι ασχολούμαστε με το στοίχημα για να βγάζουμε όσα περισσότερα  χρήματα μπορούμε, παράλληλα με τις άλλες ασχολίες μας, για να μπορέσουμε να…  τα χαρούμε όσο καλύτερα και περισσότερο μπορούμε!

Τώρα, εαν ο…ψυχάκιας, κάλπικος και κύβδιλος «nektarios»… επιμένει πως είμαστε… κουβάδες, ελπίζω να γνωρίζει απο σύμβολα της αριθμητικής και να γνωρίζει πως θα βρίσκει στην σελίδα τα οικονομικά μας αποτελέσματα…! Υπενθυμίζω στον… «μπάτσο» του διαδικτύου (πολύ ωραίος χαρακτηρισμός φίλου) πως πάντα σε εύρος χρόνου αξιολογούμε τις επιδόσεις μας…!!! Αλλά τώρα τι να κάτσω να εξηγώ σε ένα άτομο που ενώ είναι του χώρου (όπως λέει)  έχει σελίδα (όπως λέει)…  και δεν βγαίνει δημόσια με το αληθινό του όνομα… και το όνομα της σελίδας του?

Παρακρατικός… γνωστός – άγνωστος με κουκούλα που παριστάνει τον… Ρομπέν των Δασών αποκαλώντας τους επισκέπτες της σελίδας… πρόβατα!!! Πολύ πιθανόν ο τύπος να έχει συνδρομητική σελίδα και να πουλάει αυτά που ο ίδιος… αγοράζει σαν… συνδρομητής και «πέσανε οι δουλειές» του! Τώρα γιατί τα βάζει μαζί μου τόσο καιρό? Τι να πώ…!!! Και για να τελειώνω μαζί σου… για σήμερα τουλάχιστον, εαν εσύ είχες δύσκολη παιδική ηλικία και τώρα σε καταδιώκει η μανία της «αναγνώρισης» αλλά και της «απόδειξης» δεν σου φταίει ο καθένας που βρίσκεις μπροστά σου! Ποιός σου είπε και που το βρήκες γραμμένο στις σελίδες μου, πως μείζον μέλημα  και στόχος μου είναι η αναγνώριση και  ή απόδειξη  πως είμαι ο μέγας γνώστης του χώρου? Δεν πας καθόλου καλά και θα χρειαστείς 100άδες συνεδρίες σε ψυχοθεραπευτή!!!

Ποιός σου είπε πως το… όνειρο μου είναι,  ότι παιχνίδια παίζω και γράφω στις σελίδες μου, να τα ακολουθούν πιστά οι επισκέπτες μου μέχρι και την τελευταία τελεία του κειμένου? Εσύ τώρα ή είσαι αληθινός… βλάξ ή ψυχωτικό άτομο που χρίζεις άμμεσης βοήθειας ξεκινώντας με χορήγηση του SEROXAT…!!! Εάν είσαι βλάξ… δεν πειράζει… κανείς δεν είναι τέλειος σήμερα. Μέχρι και ο πρωθυπουργός μας δείχνει για τέτοιος! Αλλά μάλλον είσαι κακόβουλο άτομο, κομπλεξικός, κακός και με εμμονές επικίνδυνες. Άσε που θα πρέπει να είσαι και… ανορθόγραφος, γιαυτό και η γραφή σου στα λατινικά και μόνο. Φίλε μου… δεν πειράζει…όλοι μας κάνουμε τέτοια λάθη (ορθογραφικά). Ευτυχώς όμως που δεν κάνουμε το λάθος το δικό σου, να χλευάζουμε και να χαρακτηρίζουμε δεκάδες ανθρώπους… πρόβατα, που απλά κάνουν μια περιήγηση στις διάφορες σελίδες του χώρου μας!

Ντροπή σου μιας και λες πως…  έχεις και σελίδα. Ντροπή σου που πίσω απο το κάλπικο «nektarios» χλευάζεις και ειρωνεύεσαι τους πάντες, χωρίς να έχεις την τιμή και την δύναμη να αντιπαρατεθούμε, πετώντας την μια μάσκα πίσω απο την άλλη που φοράς…και να δείξεις ποιός είσαι!!! Αυτά για τώρα…

ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΟΥ

15:00 Gefle IF v BK Hacken 100€ Win BK Hacken -0.25 (AH) 1.83 Canbet
15:30 Feyenoord v Heerenveen 100€ Win Feyenoord -1.00 (AH) 2.00 Bet 365
15:30 Tottenham v Man City 100€ Win Man City -0.25 (AH) 2.12 Stan James

Θα τα ξαναπούμε μετά το μεσημέρι με τα βραδυνά πονταρίσματα μας.

Diasim