Καλή σας ημέρα!!! Και εαν προχθές έπεσα σε… ξέρα, χθές τα πράγματα ήταν ακόμη πιο χειρότερα.

Μηδέν εις το πηλίκον… για να μην πω την αμίμητη φράση του «Έλληνα» πρωθυπουργού μας… μηδέν εις το…πηλίκειον!!!

Βέβαια δεν θα μου φταίει για όλα ο… πράκτωρ!!!

Για τα στοιχηματικά μου χάλια… την ευθύνη την έχω εγώ ο ίδιος και κανένας άλλος!!! Και για να είμαι και απόλυτα ειλικρινείς μαζί σας, μέσα σε όλα… έφαγα και την σφαλιάρα απο την ομάδα μου με την 4άρα που άρπαξε και ακόμη βλέπω αστεράκια. Τα οποία όμως δεν είναι του Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά της… καρπαζιάς!!!

Είναι αλήθεια ότι μου στοίχησε πάρα πολύ  η χθεσινή αστοχία μου. Και μου στοίχησε γιατί έπιασα τον εαυτόν μου να ξεπερνάει κάποια όρια, για τα οποία εγώ τουλάχιστον, τα υπερασπίζομαι όπου βρεθώ και όπου σταθώ  αλλά και «μανουριάζω» για αυτά!!! Τεράστιο το λάθος μου απο την αρχή του μήνα που διανύουμε… Αντί να χαλαρώσω στοιχηματικά μετά απο έναν βαρύ Ιούλιο… ο οποίος μάλιστα μου άφησε και υπερ κέρδη, αντί να ηρεμήσω και να συνεχίσω με πολύ ήπιο τρόπο μέχρι να ρολλάρει ο άχαρος Αύγουστος, εγώ… πλακώθηκα στα πονταρίσματα χωρίς καμία συναίσθηση των πραγμάτων. Αγνόησα  την φυσιολογική μου κούραση, δεν υπολόγισα πως κάποια στιγμή και τα πιο καλά στοιχηματικά «σερί» κάνουν την «κοιλιά» τους… και να τα χθεσινά… χάλια μου!!! 155€ έκαναν φτερά. Δεύτερη συνεχόμενη αστοχία… λόγω…? Απλιστίας μου? Πολύ πιθανόν!!! Μη σωστής μελέτης μου? Ακόμη πιο πιθανόν!!!

Τα… φράγκα απο το στοίχημα, δεν τα βρίσκουμε στον δρόμο… λέω και ξαναλέω απο χθές στον εαυτόν μου!!! Και άντε εγώ… με την άναρχη μούρλα μου, που βέβαια είναι ανεπίτρεπτη!!! Τι φταίει ο κάθε φίλος επισκέπτης που ακολουθεί… με πίστη και καλοπροαίρετη διάθεση? Που μπορεί να μην είναι και σε θέση να αντιμετωπίζει τις επαναλαμβανόμενες αστοχίες μου!!! Και μην μου πείτε… μα τι λές? Ξέρω καλά, πως υπάρχουν άτομα που μετριούνται στα δάκτυλα των χεριών και των ποδιών… που ποντάρουν ακριβώς «επάνω στην πλάτη μου»… και μάλιστα οι μίζες μου, κοκκινίζουν απο την ντροπή τους μπροστά στις δικές τους!!!

Για την σημερινή μας ημέρα θα ποντάρω σε 2 μονούς αγώνες. Στην νίκη της Τβέντε επι της αδύναμης Βασλούι και μάλιστα σε ουδέτερο αγωνιστικό χώρο και με μεγάλο ρίσκο την νίκη της Ρέιντζερς επί της Μάλμε. Δεν θα είναι εύκολο το ματς και για τις 2 ομάδες. Οι γηπεδούχοι έχουν το 0-1 υπέρ τους αλλά δεν έχουν και την απαιτούμενη πείρα τέτοιων αγώνων. Οι Σκωτσέζοι θα πουλήσουν πολύ ακριβά το τομάρι τους και θα τα παίξουν όλα για όλα… Με Drow No Bet και το διπλό για τους φιλοξενούμενους.

ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΟΥ

Asian Handicap  – 20:00 – ΕΥΡΩΠΗ: Τσάμπιονς Λιγκ – Προκριματικά – Μάλμε (0) – Ρέιντζερς (0) = 2 DNB @ 1,70 X 150€ = 1-1 Επιστροφή πονταρίσματος.

Μονή επιλογή – 20:45 – ΕΥΡΩΠΗ: Τσάμπιονς Λιγκ – Προκριματικά – Βασλούι – Τβέντε = 2 @ 2,10 Χ 150€ = 0-0 LOSE 150€

Diasim