KaloMinaEforia-full.jpgΚαλή σας ημέρα, καλή εβδομάδα και καλό μήνα! Έκλεισε τον πρώτο μήνα λειτουργίας του το Asian betwin με λίγο ανορθόδοξο τρόπο μιας και τα χθεσινά 4 πονταρίσματα μας καταλήξανε στον… κουβά, αλλά σε γενικές γραμμές εγώ είμαι σούπερ ευχαριστημένος.

Με καθαρά κέρδη 2,362€ έκλεισε ο πρώτος μήνας μας εδώ μπροστά στα μάτια  σας και καλό θα ήτανε να κάνουμε μια πρώτη κριτική προκειμένου να  βγάλουμε κάποια χρήσιμα συμπεράσματα για όλους μας!

Θα ξεκινήσω απο τα… αρνητικά γιατί πιστεύω πως δουλεύοντας επάνω σε  αυτά θα βελτιωθούμε ακόμη περισσότερο.

Ένα αρνητικό σημείο του μπλόκ για τους επισκέπτες του είναι το θέμα της άμμεσης ενημέρωσης για τον ζωντανό στοιχηματισμό, του οποίου τα οικονομικά αποτελέσματα είναι κάτι παραπάνω απο ικανοποιητικά στο σύνολο του μήνα. Τα αποτελέσματα το λένε και οχι… εγώ! Ξέρω πως υπάρχουν κάποιοι φίλοι οι οποίοι παρακολουθούν με ανανεώσεις την σελίδα και συμμετέχουν στο Live bet. Υπήρξαν πονταρίσματα που έγιναν πολύ πιο νωρίς απο την λήξη του αγώνα με αποτέλεσμα πολύ περισσότεροι φίλοι να ποντάρουν και αυτοί σχετικά έγκαιρα βλέποντας τα. Όμως υπήρξαν και πονταρίσματα του «λεπτού» αλλά και του «δευτερολέπτου» κυρίως στα ματς του τέννις, τα οποία δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν οι ενδιαφερόμενοι λόγω χρόνου. Πόσο πιο γρήγορα μπορώ να ενημερώνω την στήλη με τα πονταρίσματα αυτά και κυρίως πως μπορείτε εσείς να είστε ενήμεροι για αυτές τις κινήσεις? Είμαι πρόθυμος να ακούσω τις προτάσεις και υποδείξεις σας προκειμένου να βρεθεί ένας τρόπος έγκαιρης ενημέρωσης σας γύρω απο τον ζωντανό στοιχηματισμό! Μια άλλη λύση είναι να… ανεβάζω μόνο τα πονταρίσματα που θα έχουν… μπόλικο χρονικό περιθώριο μπροστά τους για να τα διαχειριστείτε καλύτερα αλλά και πιο γρήγορα. Πάντως μια πρόταση ενός φίλου, που ζήτησε να ενημερώνω απο το πρωί σε ποιά ματς βραδυνά θα ποντάρω στον ζωντανό στοιχηματισμό… δεν νομίζω πως έχει τύχη. Και αυτό διότι στον ζωντανό… ψάχνεις να βρείς ευκαιρίες που προκύπτουν απο τις εξελίξεις ενός αγώνα. Σαφώς και μπορείς να τσεκάρεις κάποια φαβορί και με υπομονή βλέποντας να περνάει η ώρα και  χωρίς να έχουν πάρει προβάδισμα νίκης ανοίγοντας το σκόρ, να «αγοράσεις» το 1,53 του οποίου το αρχικό ήταν 1,30 ή να κοντράρει κανείς το φαβορί βλέποντας πως «δεν τραβάει»…

Αρνητικό μπορεί να θεωρηθεί και το γεγονός πως υπάρχουν και μέρες που «φορτώνω» με πολλά πονταρίσματα την στοιχηματική μου ημέρα. Δηλ. να φτάνω στα 7, 8 και 10 καμιά φορά…με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να τα ακολουθήσετε όλα. Το κατανοώ απόλυτα αυτό το θέμα, αλλά τι να κάνω (!!!) Ανεβάζω αυτά που ποντάρω, επειδή έχω κάνει την απαραίτητη μελέτη μου κλπ και ακολουθώ τους τρόπους μου ή το σύστημα μου που στο τέλος του μήνα με την κερδοφορία με δικαιώνουν. Καλώς ή κακώς «η σκούπα μου» αποδίδει και μάλιστα με ποσοστά επιτυχίας 49,1%…  έφτασα στη αύξηση του αρχικού κεφαλαίου μου κατά… 47,2% (!!!) τον πρώτο μήνα, την στιγμή που εαν ψάξετε στα πρώτα μου άρθρα, στόχευα το 10% αύξηση του κεφαλαίου μου κάθε μήνα.

Στα θετικά θα… χρεώσω το γεγονός πως με  το ποσοστό των πετυχημένων πονταρισμάτων μου (49,1%) έφτασα το κέρδος μου στο 47,2% του αρχικού κεφαλαίου μου,  που σημαίνει πως ο μέσος όρος περίπου των επιλογών μου  είχαν απόδοση απο  1,85 και επάνω. Επίσης θετικό θα χαρακτηρίσω και τα σταθερά… σε γενικές γραμμές πονταρίσματα μου σε επίπεδο μίζας (25-30-50€ τα περισσότερα αλλά και 75-100€ πολύ λιγότερα) με εξαίρεση τα ζωντανά στοιχήματα όπου εκεί υπήρξαν και πολύ «σκληρά» χτυπήματα (μέχρι και 500€). Θα σταματήσω για σήμερα εδώ… και με μεγάλη μου χαρά θα ήθελα να μου γράψετε και εσείς αυτά που «βλέπετε»… κυρίως τα αρνητικά, προκειμένου να «συμμαζευτούμε» ακόμη περισσότερο… όλοι μας!!!

Θα τα ξαναπούμε και πάλι πρός το μεσημέρι για τα σημερινά μας πονταρίσματα.

_________________________________________________________________________________________________________

ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΟΥ

COMBO

23:00 – ATP – ΜΟΝA: Ουάσινγκτον (ΗΠΑ) – Μουλέρ Ζ. (Λουξ) – Κούνιτσιν Ι. (Ρωσ) = 1 @ 1,70 = 1-2 LOSE

21:30 – ΓΕΡΜΑΝIΑ: Κύπελλο – Μπραουνσβάιγκ – Μπάγερν Μονάχου = 2 @ 1,37 = 0-3 WIN

Συνολική @ 2,33 Χ 50€ = LOSE 50€

_________________________________________________________________________________________________________

ΜΟΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

20:00 – ΣΟΥΗΔIΑ: Άλσβενσκαν – Κάλμαρ – Μιάλμπι = 1 @ 1,62 Χ 50€ = 0-3 LOSE 50€

20:00 – Φιλικό  ΣυλλόγωνΒαλερένγκα – Λίβερπουλ = 2 @ 1,50 Χ 50€ = 3-3 LOSE 50€

20:00 – ΣΟΥΗΔIΑ: Σουπερετάν – Λαντσκρόνα – Χάμαρμπι = 2 @ 2,75 Χ 25€ = 3-0 LOSE 25€

Ασιατικό χάντικαπ – 18:30 – ΡΟΥΜΑΝIΑ: 1η Κατηγορία – Παντούριι – Μπρασόφ = Over 2 goals AH @ 1,90 X 50€ = 2-1 WIN 45€

(Κερδίζουμε  ολόκληρο το ποσό εάν επιτευχθούν 3 ή περισσότερα γκολ στον αγώνα.Εάν στον αγώνα επιτευχθούν 2 γκολ, το ποσό που στοιχηματίσαμε επιστρέφεται).

_________________________________________________________________________________________________________

LIVE BET IN BET365

ΣΟΥΗΔIΑ: Άλσβενσκαν – Κάλμαρ – Μιάλμπι = 1 @ 1,80  Χ 50€ (ποντάρισμα στο 36΄του αγώνα) = 0-3 LOSE 50€

ΣΟΥΗΔIΑ: Άλσβενσκαν – Κάλμαρ – Μιάλμπι = 1 @ 2,30  Χ 50€ (ποντάρισμα στο 59΄του αγώνα) = 0-3 LOSE 50€

ΣΟΥΗΔIΑ: Άλσβενσκαν – Κάλμαρ – Μιάλμπι = 2 @ 6,00  Χ 20€ (ποντάρισμα στο 59΄του αγώνα) = 0-3 WIN 100€

ΣΟΥΗΔIΑ: Άλσβενσκαν – Κάλμαρ – Μιάλμπι = 1 @ 2,62  Χ 50€ (ποντάρισμα στο 70΄του αγώνα) = 0-3 LOSE 50€

ΣΟΥΗΔIΑ: Άλσβενσκαν – Κάλμαρ – Μιάλμπι = 2 @ 9,00  Χ 30€ (ποντάρισμα στο 75΄του αγώνα) = 0-3 WIN 240€

Δυστυχώς δεν πρόλαβα να ενημερώσω για το ποντάρισμα στο  2-3 της Λίβερπουλ με απόδοση 5,00  στο 88΄του αγώνα… που τελικά έληξε με… 3-3!!! = LOSE 20€

Β΄ΓΑΛΛΙΑΣ – ΜΟΝΑΚΟ – ΜΠΟΥΛΟΝ = Θα περιμένω να ανέβει και άλλο το 1,83 του άσσου της Μονακό και μετά θα ποντάρω…

Β΄ΓΑΛΛΙΑΣ – ΜΟΝΑΚΟ – ΜΠΟΥΛΟΝ = Το 2,30 που δίνει ο μπούκ για την νίκη της ομάδας του Μονακό, μου αρέσει και το… αγοράζω στο 46΄του αγώνα  Χ 50€ = 0-0 LOSE 50€

Β΄ΓΑΛΛΙΑΣ – ΜΟΝΑΚΟ – ΜΠΟΥΛΟΝ = 2 @ 6,50 Χ 50€ στο 63΄του αγώνα. = 0-0 LOSE 50€

Β΄ΓΑΛΛΙΑΣ – ΜΟΝΑΚΟ – ΜΠΟΥΛΟΝ = 1 @ 17,00 Χ 35€ στο 89΄του αγώνα. = 0-0 LOSE 35€

Συνεχίζεται…

_________________________________________________________________________________________________________

Καλή επιτυχίας στις σημερινές επιλογές μας!

Πολύ πιθανόν να υπάρξει ζωντανός στοιχηματισμός στα παιχνίδια των 8.00 και μετά.

Diasim