Ασφαλώς και δεν συνομώτησε το Σύμπαν εναντίον μου σήμερα.

Όλη η ευθύνη δική μου και μόνο.

Φοβάμαι τελικά πως ο παίκτης γενικότερα, όσο ψύχραιμος και σταθερός είναι στην πορεία του, κάποια στιγμή… μαγεύεται και αιχμαλωτίζεται απο τον μεγαλύτερο εχθρό που κουβαλάει στα σωθικά του, την ΑΠΛΗΣΤΙΑ…!!!  ή μήπως είναι κάτι άλλο?

Ότι και να πείτε για την σημερινή αστοχία μου θα έχετε δίκιο!!! Και πιστέψτε με, δεν τα λέω αυτά για… λαικισμό!!! Ειλικρινά στεναχωριέμαι για όσους πήρα στον λαιμό μου σήμερα! Και να σας πω και κάτι? Όταν έχεις το κεφάλαιο σου άθικτο και κάνεις τέτοια χασούρα, στεναχωριέσαι σαν παίκτης αλλά κάποια στιγμή ηρεμείς και συνεχίζεις με το… πετσοκομένο κέρδος σου ξεπερνώντας το ζόρι. Τι γίνεται όμως με όσους τα φέρνουν τσίμα τσίμα? Που έχουν κάνει μια κάβα με κέρδη και ξαφνικά τα χάνουν? Και… άντε τα χάσανε τα κέρδη… Εάν βάλανε χέρι και στο κεφάλαιο? 

Ξεκαθαρίζω πως ούτε νοιώθω να απολογούμαι, αλλά ούτε τα λέω όλα αυτά φοβούμενος μην σας… χάσω απο επισκέπτες!!! Νοιώθω την υποχρέωση να βγάλω το… ζόρι μου που με πλάκωσε. Ξέρω πως με εμπιστεύεστε και μου το δείχνετε κάθε μέρα μέσα απο την επικοινωνία μας. Δεν είστε… ξένοι και απρόσωποι  για μένα. Είσαστε το μεγαλύτερο κομμάτι του μπλόκ που του δίνει ανάσα και δύναμη. Γιαυτό λοιπόν και εγώ νοιώθω άσχημα απέναντι σας!!!

Άς μην σας κουράσω άλλο… Δεν πρόκειται να παρεξηγήσω κανέναν με ότι και αν μου γράψει πως νοιώθει. Και το λέω εγώ… που έχω… αρπαχτεί δεκάδες φορές και μάλιστα με τρόπους άσχημους. Ότι καν να πείτε… θα έχετε δίκιο!!!

Συγνώμη για την σημερινή «πανάκριβη» αστοχία μου!!!

Diasim