Καλή σας ημέρα και καλή ξεκούραση!!!

Στα ύψη ο δείκτης του κέρδους για χθές, φτάνοντας στα 288,5€ καθαρό κέρδος.

Τα πάντα καταγράφονται καθημερινά στην πρώτη στήλη του μπλόκ και δεν χρειάζεται να κάνω καμία αναφορά για τίποτα. Θέμα δικό σας η σχέση που θα δημιουργήσετε με τις επιλογές που είναι και τα πονταρίσματα μου!

Να απαντήσω στον φίλο επισκέπτη που μου έγραψε στο μήνυμα,  πως… «δεν συμφωνεί» με τον τρόπο που επιλέγω και ποντάρω…τα χρήματα μου…(!!!). «Φίλε μου, σε ευχαριστώ για το… ενδιαφέρον σου, αλλά… ή δεν ξέρεις σε τι ακριβώς μπλόκ μπαίνεις, ή έχεις πρόβλημα… αναριθμητισμού, ή το λιγότερο είσαι… κακόβουλος βλάξ!!! Πάντως…  μην ανησυχείς… πρός το παρόν… έτσι έχω μάθει και έχω επιλέξει να κερδίζω το… παντεσπάνι μου και  φυσικά…  με δικά μου κεφάλαια»!!!  (Τι να πω…πλέον)!!!

Όπως σας είχα ενημερώσει απο προχθές, σήμερα και αύριο το μπλόκ δεν θα λειτουργήσει για τους λόγους που γράφει στην ενημέρωση επισκεπτών. Θα τα ξαναπούμε απο Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011.

Admin (Diasim)