Καλή σας ημέρα!!!

Μέγα λάθος μου να υπέρ εκτιμήσω τις δυνατότητες της Σαχτάρ έναντι της Δυναμό Κιέβου με αποτέλεσμα να υποστώ την πρώτη μου συγκεντρωτική απώλεια ημέρας!!!

61,3€ στοίχησε στο ταμείο μας αυτή η επιλογή μου και ζητώ συγνώμη απο τους φίλους επισκέπτες. Δεν με «πείραξε» τόσο… το όβερ 3 που έχασα στον αγώνα των προκριματικών, διότι βλέποντας το κάποιος θα απορούσε πως…  δεν μπήκαν τουλάχιστον 6 γκόλ σε αυτό το ματς μεταξύ των 2 «καφενείων»…!!!

Και μάλιστα με ενόχλησε διότι το λάθος μου ήτανε «διπλό»… Ενώ ήμουν σίγουρος για την νίκη του πολύ φορμαρισμένου Ίσνερ μέσα στο… «σπίτι» του (Νιού Πόρτ – USA)…  δεν το ποντάρισα μονό με τιμή 1,25 και με το ανώτερο ποντάρισμα των 150€ (που ορίζει το σύστημα μου), παρά… έπιασα και το «δίπλωσα» με τον αγώνα της Ουκρανίας προκειμένου να το… «πιάσω» με μεγαλύτερη απόδοση!!! Το αποτέλεσμα? Στην φωτογραφία…!!! Μου τα «πήρε» η bet365…μέσα απο τα χέρια μου!!! Δεν έχει σημασία εάν ήτανε… κερδισμένα!!! Σημασία έχει πως «άνοιξα» χώρο στον… άθλιο κλέφτη… να μου τα «αρπάξει»!!!

Χθές έλαβα στο e-mail μου : d.asimacopoulos@gmail.com , ένα μήνυμα απο έναν «νέο» παίκτη (όπως ο ίδιος λέει) με το ερώτημα : «Μπορεί κανείς να νικήσει την Ρουλέτα με σίγουρα συστήματα?»… Για να είμαι ειλικρινείς μου… «ψιλοξύνησε» λιγάκι διότι εμείς εδώ μιλάμε μόνο για στοίχημα στα σπόρ και τίποτε άλλο περί τζόγου!  Νοιώθοντας όμως την «υποχρέωση» σαν μεγαλύτερος (ηλικιακά…φαντάζομαι) αλλά και παλαιότερος (στοιχηματικά… φαντάζομαι) θα καταθέσω ελεύθερα (όπως πάντα) την γνώμη μου και θα χαρώ πολύ, αφού την φιλτράρετε… να την σχολιάσετε κιόλας.

«Μπορεί κανείς να νικήσει την Ρουλέτα με σίγουρα συστήματα?»

«Φίλε μου, ασφαλώς και μπορεί κανείς…να νικήσει…ΣΤΗΝ Ρουλέτα. Με την έννοια πως έχοντας ένα κεφάλαιο πχ 100€ , μπορεί κανείς να ποντάρει είτε στην τύχη… είτε εφαρμόζοντας κάποιο απο τα γνωστά συστήματα της Ρουλέτας ή είτε με ένα σύστημα δικό του, πάντα βέβαια με τις…θεωριτικές μαθηματικές πιθανότητες για σύμμαχο του,  να κάνει… πχ 20 πονταρίσματα… και να πετύχει κάποιο κέρδος»!

«Τώρα εάν μπορεί κανείς να νικήσει… ΤΗΝ Ρουλέτα… η προσωπική μου άποψη είναι πως… ΟΧΙ!!! Σε καμία περίπτωση η Ρουλέτα δεν μπορεί να… ηττηθεί… και  σε βάθος χρόνου να αποκομίσει κέρδη σοβαρά ο παίκτης. Σίγουρο σύστημα που να κερδίζει την ρουλέτα δεν έχει βρεθεί απο τον… 16΄αιώνα που μπήκε στην ζωή του ανθρώπου! Θα ακούσεις στην πορεία σου απο πάρα πολλούς… για σίγουρα συστήματα…!!! Όμως κανένα μα κανένα δεν οδηγεί στην… σίγουρη νίκη! Εάν έπαιξες με κάποιο σύστημα και κέρδισες κάποιες μάρκες…μπράβο σου, αλλά μην νομίζεις πως βρήκες και  τον τρόπο να κερδίζεις την… ΡΟΥΛΕΤΑ!!! Πρώτον διότι μαθηματικά… δεν στέκει… διότι ποντάρεις σε 37 αριθμούς απο μια μάρκα και σίγουρα θα πιάσεις την μπιλιά, αλλά θα είσαι χαμένος διότι θα έχεις στα χέρια σου… 36!!!  Μία που είχες επάνω στον νικηφόρο αριθμό + 35 που πληρώνει»!!!

«Εγώ πιστεύω πάντως πως ένας παίκτης της Ρουλέτας δεν πρέπει να έχει…  μείζον θέμα την εξεύρεση ενός σίγουρου και κερδοφόρου συστήματος για να κερδίσει την Ρουλέτα.  Θεωρώ πως θα πρέπει πρώτα να «δαμάση» τον μεγαλύτερο εχθρό του, που δεν είναι το ίδιο το Καζίνο, ούτε οι γκρουπιέρηδες, ούτε η Ρουλέτα,  ούτε η… τύχη του αλλά ούτε και ο… διπλανός του!!! Ο μεγαλύτερος εχθρός του παίκτη στην Ρουλέτα αλλά και γενικότερα στον τζόγο είναι… Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥ!!! Το… άναρχο ποντάρισμα, η έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης και ψυχραιμίας, τα νεύρα στην αστοχία αλλά και η… πλεονεξία που μας… τυλίγει (όταν κερδίζουμε)  και μας πνίγει στο τέλος, είναι τα…καλύτερα συστατικά ενός παίκτη της Ρουλέτας για τον Καζινάρχη. Βούτυρο στο ψωμί του…και πάντα τέτοιους χρειάζεται το Καζίνο γενικότερα»!

Σαφώς και μπορεί κάποιος παίκτης παίζοντας στην Ρουλέτα να κερδίσει κάποια χρήματα!!! Πότε όμως? Όταν απο εξ΄αρχής θέτει το όριο στο οποίο θα σταματήσει…  Όταν μάθει πότε να βγαίνει απο το παιχνίδι, όταν δεν ανοίγεται με λάθος τρόπο σε λάθος στιγμή και φυσικά όταν ελέγχει απόλυτα τον εαυτό του!!! ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΝΑ ΠΕΙ…»ΕΑΝ ΚΕΡΔΙΣΩ ΤΟ ΤΑΔΕ ΠΟΣΟ… ΤΟΤΕ ΦΕΥΓΩ»!!! Και τελειώνοντας να θυμάσαι φίλε μου πως η παρατεταμένη παραμονή σε διαδυκτιακή  Ρουλέτα αλλά και των Καζίνο (Πάρνηθα, Λουτράκι κλπ)  δημιουργεί προυποθέσεις  χασούρας του αρχικού κεφαλαίου μας»!!!

Η Ρουλέτα, σε βάθος χρόνου είναι δυστυχώς…ΑΝΙΚΗΤΗ!!

Απαντώντας και στον φίλο που με ρωτά σε ποιές εταιρείες ποντάρω τα στοιχήματα μου, του απαντώ πως τον κύριο όγκο των στοιχημάτων μου τον… κουβαλάει η Bet365 και η  10bET. Βεβαίως στην χειμερινή περίοδο χρησιμοποιώ και πολύ συχνά λόγω ανεβασμένων αποδόσεων την Pinnacle. Έχω… ανοιχτούς λογαριασμούς με πάνω απο 35 Bookmakers και φυσικά είναι όλοι τους κάτι παραπάνω απο αξιόπιστοι!!! Το να μην θέλω όμως να… συνεργαστώ διαφημιστικά μαζί τους, είναι δική μου επιλογή και μόνο!!! Επίσης το θεωρώ… τιμή μου, να με έχει «αποβάλλει» και αποκλείσει η StanJames απο… συνεργάτη, διότι σε παλαιότερη συνεργασία μας, παρά τις 15 περίπου εγγραφές απο τα μπάννερ της στην σελίδα μου, είχε επι 1 χρόνο…αρνητικά πρός την εταιρεία έσοδα!!!

Για τα σημερινά μας παιχνίδια θα τα πούμε και πάλι αργότερα αφού συλλέξω ικανοποιητικά στοιχεία!

ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΣ

Combo – tenis

Τσάλεντζερ – Σεβένιγκεν – Αγώνες 2ου Γύρου – Μαρσέλ Ιλχάν   v   Ντάνιελ Μουνιόθ-Ντε Λα Νάβα = 1 @ 1,72 = 2-1 WIN

ATP – Νιούπορτ – Αγώνες 2ου Γύρου – Τζον Ίσνερ   v   Αρνάουντ Κλεμέντ = 1 @ 1,28 = 2-0 WIN

Συνολική @ 2,20 Χ 50€ = WIN 60€

Ασιατικό χάντικαπ – Ισλανδία – Πρέμιερ Λιγκ – Στιάμαν (0) v Φιλκίρ (0)  = 1 DNB ποντάρισμα 1ου ημιχρόνου  @ 1,875 Χ 50€ = 0-1 / ημίχρονο = LOSE 50€

 

 

 

ΜΟΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ – τένις

WTA – Μπασταντ – Αγώνες 2ου Γύρου – Γιοχάνα Λάρσον   v   Βέρα Ντουσέβινα = 1 @ 1,57 Χ 50€ = 2-1 WIN 28,5€

ATP – Νιούπορτ – Αγώνες 2ου Γύρου – Ντόναλντ Γιανγκ   v   Τόμπιας Κάμκε = 1 @ 1,66 Χ 50€ = 0-2 LOSE 50€

 

 

Combo Campeonato Brazileiro

Κρουζέιρο v Γκρέμιο = 1 @ 1,57 = 2-0 WIN

Ιντερνασιονάλ v Ατλετικο Παραναένσε = 1 @ 1,40 = 1-0 WIN

Συνολική @ 2,20 Χ 50€ = WIN 60€

 

PAROLI – 3 αγώνων

Ισλανδία – Πρέμιερ Λιγκ – Χαφναρφιοντούρ v Γκρίνταβικ = 1 @ 1,30 = 7-2 WIN

Λετονία – Virsliga – Τζουρμάλα v Όλιμπς = 1 @ 1,20 = 4-0 WIN

Ρωσία – 2η Κατηγορία – Ρότορ Βόλγκογκραντ v ΣΚΑ Ροστόφ = 1 @ 1,28 = 3-0 WIN

Συνολική @ 2,00 Χ 50€ = WIN 50€

 

 

«The match day» – Φιλικός Αγώνας – Μπόχουμ v Αμπερντίν = 1 @ 1,67 X 50€ = 2-1 WIN 33,5€

Admin (Diasim)