Καλώς ήλθατε στον “κόσμο” του Asian BetWin – Betting EXPerts.

Βρίσκεστε στην ιστοσελίδα όπου θα σταματήσετε να χάνετε τα χρήματά σας και θα μπείτε σε τροχιά κερδοφορίας.

Είναι παγκοσμίως γνωστό το γεγονός ότι χωρίς επαγγελματικές συμβουλές δεν μπορεί το μεγαλύτερο ποσοστό των παικτών να κερδίσει χρήματα από τα στοιχήματα.

Πολλοί αγώνες εξαρτώνται από τους bookmakers και τις αποδόσεις τους. Συχνά πολλά παιχνίδια αλλάζουν κατά τη διάρκεια των αγώνων και το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ παράξενο και η αστοχία αναπόφευκτη . Οι καθημερινοί παίκτες δεν μπορούν να αποφύγουν αυτά τα θέματα με αποτέλεσμα να χάνουν τα χρήματα τους. Κάποιοι επαγγελματίες tipsters μπορούν, οχι μόνο να αποφεύγουν τις παγίδες… αλλά και να κερδίζουν απο αυτές.

Σκοπός μου  είναι να σας βοηθήσω  να κερδίσετε χρήματα από το στοίχημα.

Πολύ πιθανών να είστε κουρασμένοι και να σπαταλάτε χρόνο κάθε ημέρα μπροστά στον υπολογιστή σας, προσπαθώντας να βρείτε την καλύτερη δυνατή λύση για το στοίχημα για να σταματήσετε να χάνετε.

Η σελίδα μου είναι για σοβαρούς παίκτες που αντιμετωπίζουν το στοίχημα σαν επιχειρησιακή επένδυση με σκοπό το κέρδος.

Ακολουθήστε τις  αποδεδειγμένα  καλές επιλογές μου  και τα στοιχήματα σας θα γίνουν κερδοφόρα.

Χρησιμοποιώντας την γνώση και την εμπειρία μου, έχετε εξαιρετική ευκαιρία για να αρχίσετε να κερδίζετε από τους bookies… χρήματα και οχι να χάνετε διαρκώς.

Επομένως, μην διστάσετε, ελάτε μαζί μου… και να η ευκαιρία σας.

Η σελίδα μου  δεν είναι ούτε δημοσιογραφική, ούτε συνεργάζεται με κάποια εταιρεία betting, ούτε έχει μετοχές σε  εταιρείες, αλλά και ούτε διαφημίζει Bookmakers της παγκόσμιας αγοράς. Η σελίδα μου είναι οικονομικά ανεξάρτητη, μακρυά απο επιρροές, προκαταλήψεις και συμφέροντα και πολύ απλά παρουσιάζει την στοιχηματική μου πορεία σαν παίκτης – επενδυτής.

Ξεκάθαρες κουβέντες…

Είμαι αληθινός… «GAMBLER» (τζογαδόρος) με γνώσεις και εμπειρίες στο στοίχημα εδώ και κάμποσα χρόνια. Συνεργάστηκα με website πολύ δυνατά και η αρθρογραφία μου «χτύπαγε» μέχρι και… χιλιάδες «κλίκ». Το ίδιο και οι «μπάνκες» μου…!!! Όμως ποτέ δεν μπόρεσα να «προσαρμοστώ» στο ιντερνετικό σύστημα διότι δεν το ήθελα αλλά και δεν το είχα καμία ανάγκη. Πιστός μοναχικός καβαλλάρης, ίσως και «αντικοινωνικός» αλλά… με πολλούς φίλους και ακόμα περισσότερους εχθρούς! Γιαυτό λοιπόν μέσα σε αυτή την σελίδα μου, σπάνια θα αρθρογραφίσω, δεν ανακατεύομαι με «ροή και σχόλια ειδήσεων» και το μόνο που με ενδιαφέρει είναι με τα «όπλα» μου να κερδίζω χρήματα απο το στοίχημα, προκειμένου να κάνω την ζωή μου ακόμη πιο εύκολη και απολαυστική. Δεν το κρύβω…!!! Στον τζογαδόρο, αρέσει το χρήμα… οχι για να το υπηρετήσει, αλλά για να τον υπηρετεί!!!

ΥΓ. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ.

Ασφαλώς στον διαδικτυακό χώρο υπάρχουν εξαιρετικότατες σελίδες συμβουλευτικού στοιχηματικού περιεχομένου που αξίζουν την επίσκεψη αλλά και προσοχή σας. Σελίδες ενημερωτικές, συνδρομητικές ή free,  με πετυχημένες στοιχηματικές προτάσεις και των οποίων οι άνθρωποι εργάζονται και προσφέρουν πάρα πολλά. Προτροπή δική μου… ψάξτε,συμβουλευτείτε και αφήστε για το τέλος την σελίδα μου. Στην πορεία σας θα βρείτε αυτό που σας ταιριάζει!

Με εκτίμηση και τις ευχαριστίες μου για τον χρόνο σας

Admin (Diasim)